konfettikrig

Hej liv

Kategori: Allmänt

Har haft ungefär världens mest oproduktiva måndag efter världens allra mest oproduktiva söndag då jag mest bara sov och klappade mig själv på huvudet eftersom jag blev kick as full i lördags. Men det var det väl värt för då kan jag ju trots allt fortfarande roa mig åt allt som hände eftersom jag kommer på fler och fler saker.
 
Och trots att det är måndag och jag varit i skolan hela dagen utan att göra ett skit och jag inte sov så mycket i natt eftersom jag råkade sova bort hela dagen igår eftersom det snurrade för mycket när jag försökte röra på mig och jag saknar han som ska hålla om mig när jag sover jättemycket känner jag mig sinnessjukt jävla glad på livet i största allmänhet. 
 
Så jag hälsar mig själv välkommen tillbaka.
Tack. Vi får se hur länge det varar. Men allt ska ju ändå dö någon gång.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: