konfettikrig

Någon gång ska jag göra något för brudarna

Kategori: tankar

 
Har du hört Nours sommarprat? Om inte, gör det. Till exempel här. Nour är så sinnessjukt fin. Hon pratar så fint och tänker så fint. Hon är en av mina favoritpersoner. Jag kan lyssna på hennes sommarprat i oändlighet. Det får mig alltid först lite ledsen men sedan glad. Så hoppfull. 
 
I alla fall. Nu när jag är on the road att bli journalist funderar jag en del på vad jag vill bli för journalist. Förmodligen helt i onödan för jag blir bara mer och mer förvirrad. Men en sak vet jag. Jag ska göra något för brudarna. Jag måste. Jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag inte försökte. I vilken eller vilka former det blir vet jag inte riktigt än. Men det här kan väl vara början. Ett löfte till mig själv. 
 
Tills jag har kommit igång ordentligt tycker jag alla ska läsa Nöjesguiden. Där finns så jävla många bra människor. De tar ställning. De tar ställning för brudarna. 
 
Så, tills du läser och hör mig överallt borde du se till att lynnsa på Nour och läsa Nöjesguiden. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: