konfettikrig

halloween

Kategori: Allmänt

Det var halloween i helgen ja. Kom för en gångs skull ihåg att ta bilder. Känner att jag måste inspireras mer av alla bildjourare som går runt med kameran dygnet runt. Kul var det i alla fall. Jag var skinhead och vaknade upp med en zombie, en häxa och en tjuv (som i och för sig rymde) i lägenheten. Trevligt med lite sällskap. Speciellt eftersom Stina skrämt upp mig totalt med en historia (OBS sann!!!) om en tjej som skulle gå och lägga sig och såg i spegeln att det låg en man under sängen. Helt jävla iskallt gick hon ut ur lägenheten och ringde polisen. Mannen visade sig vara en våldtäktsman som brukade gömma sig under sängar tills offret somnat. Motherfucker vad jag mitt liv förstördes där och då när hon berättade det. Därav sömnlösheten. Varannan minut lät det som någon knackade på köksfönstret så var tvungen att gå upp och titta hela tiden. Men jag överlevde och blev inte våldtagen. Nu funderar jag på att anställa livvakt eller liknande.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: