konfettikrig

Jag dansar men mina fingrar är fortfarande kalla

Kategori: Allmänt

Så har ännu en helg passerat. Att jag har ont i hela kroppen och skratträningsvärk i magen får väl ändå ses som ett tecken på att den har varit bra. Men att somna och vakna själv var inte så roligt som jag kom ihåg det. Som tur är har jag sjuka människor omkring mig så jag slipper bli uppäten av mina egna tankar.
Vi började lördagen med att ta oss över berget och bort till Birsta för Ikea-frukost. Åt så jag mådde illa resten av dagen. Men det var det värt.
Halva styrkan efter sista anhalten - systembolaget. Rätt nöjda ändå.
Och toppade kvällen med ta mig till vägglössens Mekka, Järkans lägenhet, för att skratta mig till magknip. Efter för många guidade turer genom Vilhelmina via youtube tog vi oss vidare till nästa lägenhet för att slutligen landa på Stadshuset.
 
Någonstans där emellan försökte jag också övertala folk, och mig själv, om att du visst kan vara bra. Att du kan ha förändrats. Men jag vet inte. Ju mer jag tänker på det, ju mindre vet jag om någonting. Så jag borde väl bara fortsätta fylla mitt huvud med annat och sluta tänka. För vi får ju se vad som händer.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: