konfettikrig

Hela världen är min

Kategori: dagen

 
Som tidigare nämnt har jag på äldre dar gått och blivit rädd av mig. Allt på grund av mina nyfunna vänner. Efter en veckas sömnlösa/oroliga nätter hade jag precis börjat inse att det nog inte kommer ligga en man under min säng när jag ska sova. Eller att det inte är så stor risk att det klättrar in en fönsterman som våldtar mig. Precis då, när jag sitter i soffan ensam en fredagskväll, knackar det såklart en idiot på köksfönstret. Panikslagen gick jag ut i trapphuset för att inse att det bara var Alex som tappat bort sin telefon och därmed inte kan kontakta folk på normala sätt. En lite snällare variant av fönsterman.
 
I ALLA FALL samlade jag ihop min skakande kropp efter chocken och begav mig till Kajsa för juluppvärmning. Greveholm, pepparkakor och julmust. Så jävla mysigt. Nu längtar jag bara så jävla mycket tills jag får flytta in i min lägenhet och julpynta. Fan vad jag ska julpynta mina 22 kvadrat.
 
Men först ska jag springa iväg till skolan en snabbis och sno lite A3-papper så jag kan bli klar med den jävla sidanalysen. Smart som jag är har jag byggt ett eget ritbord så jag i alla fall sitta hemma och rita. 
 
Peace.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: