konfettikrig

Ganska ful fredag

Kategori: Allmänt

Den här dagen började som ett helvete. Fick bland annat veta att jag är för smal och inte ser ut att äta regelbundet, att min alkoholkonsumtion ligger i riskzonen och är början på ett missbruk och att jag borde söka hjälp för mina sömnsvårigheter. Tack. Precis vad jag ville höra när jag haft en helvetesvecka.
 
Fortsatte med att ännu en gång gråta i telefonen, den här gången med Mitthem som vägrade ge mig min lägenhet. Men efter att ha ringt dem fram och tillbaka en miljon gånger fick jag som jag ville och nu ser det väl ut att ordna upp sig. Familjen sitter i en bil på väg hit och jag funderar på att ta med mig ett glas vin och lägga mig i badkaret. Aldrig känt mig så förtjänt av det som nu. 
 
SUCK ON THAT, BITCH!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: