konfettikrig

Ett kreativt jag är ett glatt jag

Kategori: livet

När en vaknar av nervositet i hela kroppen, DÅ vet en att det blir en bra dag. Varför jag är nervös har jag ingen aning om. Kan vara för att helgen hemma har fuckat upp hela mig. Eller för jag mest bara satt och skrattade under föreläsningarna igår. Eller för att varje dag här får mig att inse hur rätt jag hamnat. Eller för jag är så sinnessjukt jävla stressad över alla saker som måste göras. 
 
Jag vet inte. Men bra känns det och jag vill bara få hit min symaskin så jag kan få sätta igång och sy massa fina saker. Batika vill jag också. Så jävla många planer att jag spricker! Men först ska jag lära mig lite om mina kommande rätt- och skyldigheter och bosätta mig i en datasal hela kvällen, med några av Sundsvalls bästa människor för indesign-fest. Woop woop.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: