konfettikrig

Denna nervositet.

Kategori: Allmänt

Sitter kvar på biblioteket efter en dags uppsatsskrivande. Förhoppningsvis sista dagens uppsatsskrivande. Om vi, vilket jag tror, har lyckats skriva en så pass bra uppsats att den inte får så mycket kritik på opponeringen nästa vecka är jag i stort sett fri som en fågel ända tills jag flyttar hem till Västerås igen. Det skulle betyda att jag kan njuta av den sista tiden i underbara Malmö extra mycket. Vet inte om det var insikten om att jag snart flyttar hem eller det faktum att jag är färdigpluggad som fick mig att bli otroligt nervös. Sådär kittlande, krampigt, illamående och alldeles underbart nervöst jag kan vara i veckor. Jag vet aldrig vart den kommer ifrån eller om det är bra eller dåligt. Väljer att tolka det som både och den här gången. Nej, funderar på att dra och handla lite. Mest för skoljs skull.


Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: