konfettikrig

Årets pollenchock.

Kategori: Allmänt

Tja. Spenderade gårdagen åt att ta mig upp till kära gamla Västerås så HÄR sitter jag nu. Allergisk och förjävlig. Dock har jag idag införskaffat mig en medicin jag inte testat förut så nu sitter jag och väntar på att den ska kicka in. Har kommit på att jag är barnsligt förtjust i att läsa bipacksedlar. Speciellt biverkningar. Läser och ojar och skrattar. Då pollenmedicin har en förmåga att göra mig otroligt trött köpte jag i år en som man inte ska bli trött av. Dock är ett av de vanligaste biverkningarna dåsighet. Vet INTE hur de tänkte där men i min bok är dåsighet och trötthet ganska likadant. Jeje, ikväll tänkte jag testa hur de agerar med alkohol inblandat också. Alltid lika spännande att dricka på nya mediciner. Nej, uppsats var det ja. 

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: