konfettikrig

Solen, jag är kär i dig.

Kategori: Allmänt

I morse tog bigsis sitt pick och pack och åkte hem till Västerås igen efter en underbar helg här hos underbara mig. Som alltid efter att ha sagt hej då fick jag känslan av att jag vill skita i allt och flytta hem igen men lite kaffe i solen senare kom jag på bättre tankar. Har velat i en evighet om jag ska åka hem på fredag eller inte och hade väl i stort sett bestämt mig för att inte göra det men så ringde W och hon lyckades nog ändå övertala mig. Måste hem och ta hand om henne lite. Men för att kunna få ut så mycket som möjligt av lilla Vässan, vilket inte är så mycket så det blir nog inga problem, måste jag strukturera upp mitt pluggande lite. Har en bra feeling och tänkte njuta av den tills imorgon då jag inser att den bara var inbillad. Dexter COME TO ME.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: