konfettikrig

Lillördag, kort dag, sol och kanske en öl på det?

Kategori: Allmänt

Igår fick jag äntligen se mitt älskade Tankesmedjan live. Jag vet inte hur många gånger jag svurit och slagit i vägger över att en måste befinna sig i Malmö för att kunna gå, men så slog det mig när jag läste på twitter att det var dags igen, nu bor jag ju faktiskt i Malmö! Så jag tog min vän och traskade dit. Längst fram satt vi också. Såklart. Och fick tablettaskar. Fan för var dag som går blir jag mer och mer sugen att stanna lite över sommaren. Om jag vill har jag lägenhetJag skulle ju kunna stanna bara juni. Men så vaknar jag ur min drömvärld och inser att jag då måste skaffa ett jobb här och det är inte det lättaste ska ni veta. Jeje. Lite mer kaffe på det?

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: