konfettikrig

Att plötsligt vara den jag brukar hata.

Kategori: Allmänt

I alldeles för många veckor har jag gått och mått sinnessjukt dåligt över hemtentat jag skrev för ett tag sedan. Jag har haft ångest, funderat på att hoppa av, funderat på att skriva ett mail till min lärare där jag ber honom inte läsa den utan istället skriva en helt ny, jag har knappt vågat se min lärare i ögonen för jag trott han tänkt "stackars lilla flicka, din hemtenta var det värsta jag sett". Ja, så dåligt har jag på riktigt mått och jag trodde fullt ut att den skulle få ett solklart U. Därför vägrade jag kolla resultatet på lektionen som alla andra gjorde. Jag ville inte visa mig ledsen över mitt U när alla andra stoltserade med sina G. Istället cyklade jag hem och planerade min sörjarfest. Okej, lång historia kort: JAG FICK VG! Skrek rätt ut när jag såg det. Dagen/veckan/månaden är gjort. Eller i alla fall fram till nästa hemtenta. Det tänkte jag fira med en öl. Typ nu.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: