konfettikrig

Att landa på nytt.

Kategori: Allmänt

Jag är hemma. Tillbaka i det som en gång var mitt allt. Jag bor i samma hus och sover i samma säng men känner mig ändå som en ny människa. Det svåra är väl att behålla mitt malmöjag i mitt västeråsliv. Men det ska nog gå bra. Och när gamla vanor börjar bli för påträngande får jag väl fly till Malmö för ett tag och fylla på. I övrigt har jag börjat fundera lite över hösten. Precis när jag i stort sett bestämt mig för att inte plugga utan försöka resa börjar jag läsa på lite om ett av programen jag sökt och fastnar totalt. Det var ju inte meningen. Jag skulle ju jobba lite och se världen. Alternativt hitta ett kul jobb och skaffa lägenhet. Istället började Norrköping låta mer lockande än bara ett sätt att låtsas att jag har en reservplan. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag hinna ändra mig tusen gånger så vem fan orkar planera. I en månad till tänkte jag bara landa i mitt nygamla liv och göra precis vad jag känner för.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: