konfettikrig

Underbara måndagsmorgon.

Kategori: Allmänt

Åh, jag känner verkligen att detta kommer bli en så finfin dag. Ställde klockan på fem i åtta, snoozade till åtta, kokade mitt kaffe (dubbel mängd bara för att jag har all tid i världen att ta påtår), stekte två ägg och grävde ner mig under mina täcken igen. Nu halvligger jag här i min säng och lyssnar på Morgonpasset och småfnissar åt min lillasyster som stressar runt för att hinna med bussen. Själv hade jag snart tänkt ta mig lite påtår, njuta av morgonstunden och börja packa ihop lite kläder för att sedan ta mig ner på stan och springa lite ärenden. Men först ska jag nog skriva en lista över mina ärenden i min alldeles egna listbok som jag fick i lördags. Superduperfin och jag kan fortfarande inte låta bli att le mig tårögd när jag tänker på hur underbara vänner jag har. Påtår var det ja.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: