konfettikrig

På min att-köpa-lista just nu.

Kategori: Allmänt

Som fattig student (som jag tycker om att leka, egentligen är jag svinrik men det säger jag inte till någon HE-HE) känner jag att detta med prioriteringar är otroligt viktigt. Så spontanköp - bort, såvida det inte är ett superfynd från Stadsmissionens halv-priset-på-allt-rea, planerade prioriteringsköp - in. Efter att ha köpt allt viktigt pluggmaterial som fina pennor och block med bra känsla och ett skissblock för pluggpauser och givetvis skisspennor, har jag för tillfället bara två saker på min inköpslista. För det första känner jag ett enormt behov av valfri underdel att klippa i. Jag har klippabstinens och har inte tagit med mig mitt plagg-att-klippa-i-lager. Dåligt gjort. Det andra jag verkligen verkligen behöver är en axelremsväska lagom stor att rymma block, pennor, kalender, telefon, nycklar och kanske någon smörgås, eller varför inte en chokladbit? Fast stopp ett tag. Ju mer jag tänker på saken kanske jag vill ha en fin liten ryggsäck. Kanske en i mocka? Åh, med fransar! Ska se vad de har att erbjuda mig nera på Stadsmissionen. Imorgon är jag ledig och ska spendera HELA dagen där. Lev väl.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: