konfettikrig

Om att fucka upp sin trygghet i hopp om äventyr.

Kategori: Allmänt

Sitter i min säng, lyssnar på Filip och Fredriks senaste pod, blickar ut över mitt rum och fundera på vilka av alla dessa prylar som ska få följa med mig ner till min nya stad. Ska nog lägga den funderingen på is fram tills söndag eftermiddag. Kanske kväll, kom på att jag nog kommer vara bakis. Tills dess tänker jag fortsätta ignorera det faktum att jag snart flyttar. Och med det menar jag inte att jag har ångrat mig. Jag tror fortfarande på att ett miljöombyte är det bästa för mig just nu. Jag tror fortfarande att min vår i Malmö kommer bli underbar. Men det går inte att komma ifrån att det är ett bra liv jag lämnar också. Det är underbara människor och en slags trygghet jag byggt upp under flera år. Men samma trygghet har gjort mig rastlös. Jag måste ha något nytt för att sluta fucka upp allt bra jag redan har.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: