konfettikrig

Jag. Hatar. Teknik.

Kategori: Allmänt

Okej. Jag insåg till slut att min telefon inte skulle börja fungera under gårdagen. En dag försenad kan ju vara okej tänkte jag. Den kommer förmodligen hoppa igång någon gång under dagen idag. FINE. Vänta, vänta, vänta. Hämta posten för att underlätta väntandet. Få ett brev från Tele2. Öppna. "Hej ditt sim var felaktigt blablabla kunde inte aktiveras blablabla här har du ett nytt blablabla." Perfekt tänkte jag och bröt loss det från pappret. ENBART för att inse att det är ett vanligt jävla sim-kort som inte får plats i min finafina iphone. Ringer Tele2. Får psykiska sammanbrott efter två minuters runtklickande. JAG VILL JU BARA HA EN MÄNNISKA ATT SKRIKA PÅ. Skriver ett arg mail. Hittar ingen mailadress. Blir hänvisad till en jävla chatt som är för upptagen för att prata med mig. JAG VILL INTE CHATTA! Åh herregud vad jag hatar teknik. Vårt har är ömsesidigt.

Peace.

Kommentarer

  • Tele2 säger:

    Hej Konfettikrig,



    Jättetråkigt att se att du fått ett felaktigt SIM-kort. Du får gärna mejla mig så ska vi ordna så att du får ett nytt SIM-kort så snart som möjligt.



    Med vänliga hälsningar



    Cecilia Uhr, Tele2



    [email protected]

    2012-01-12 | 11:55:20

Kommentera inlägget här: