konfettikrig

Tänk Benny, tänk, byt vinkel.

Kategori: Allmänt

FAN vad svårt det ska vara att komma igång med pluggandet. Jag älskar att skriva men hatar att börja. Läsa artiklar jag först måste översätta för att förstå. Min hjärna har slutat läsa vetenskapliga texter för längesedan. Speciellt på engelska. Jag vill att min dator ska läsa för mig. Jag vill kunna blunda och koncentrera mig på orden. Funderar på att ge upp innan jag knappt börjat och titta på Dextre istället. Det är ju trots allt alla hjärtans dag och jag är den bästa människan jag vet så varför inte fira mig själv? Men imorgon, då JÄVLAR ska det läsas och förhoppningsvis skrivas. Så mycket som möjligt måste göras innan helgen. Längtarlängtarlängtar. Nästan så min mage känns kär. HA vilket skämt. Mmm, Dexter HERE I COME.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: