konfettikrig

Ska jag uppfatta detta som ett hot?

Kategori: Allmänt

hej

Detta är sista gånegen jag skickar ett mail. Sluta med att ha mall mmed l och i som är svåra att läsa, dessutom så. Man kan ju ha 28 a:n som man skall sitta och räkna.. Om jag kommer fram så hoppas jag du hittar på en enklare adress. Att räkna antalet l och i är inte lätt. De flyter ihop. Varför gör man det så komplicerat? Byt mail adress till något som är enlklare att se på skärmen, inte en massa likadana bokstäver som ser lika ut. Ett l och ett i ser nästan likadant ut när de står intill. Varför skall man räkna så många liknande bokstäver?

Hälsningar Birgitta


Trevlig dam som tyckte att jag skulle hyra ett rum i hennes villa då frickor med klass inte bor vid Värnhem. Jag har inte sagt att jag är en flicka med klass och jag vill absolut inte bo hos någon som skickar tre mail och när jag inte svarar på dem skicka detta. Men lycka till i letandet Biggan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: