konfettikrig

Mer än bara svart

Kategori: livet

Jag vet inte varför, och det spelar egentligen ingen roll, men jag känner mig bara så himla glad just nu. Jag ligger i sängen och dricker kaffe och tittar på Musikhjälpen bara för att jag kan och känner hur det nästan pirrar i hela kroppen. Sådär som det gör ibland och jag vet aldrig varför. Men jag tycker om det så himla mycket. 
 
Så tycker jag om mitt liv här i Sundsvall också. Alla underbara människor som är så konstiga och bra. Det känns så fint att ha en liten familj när den riktiga familjen är så långt borta. Någon som kommer ner och tigger mat en lördag och som man kan ha snöbollskrig med i natten. Någon som lyssnar på all skit jag får för mig att kasta ur mig ibland. Någon att vakna med så den kemiska ångesten försvinner. Några att spendera söndagskvällarna med utan att behöva göra mer än att ligga på ett golv. 
 
Ja, det är ett bra liv jag har här. Och jag är så jävla glad över att jag är just här just nu. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: