konfettikrig

6. Någon jag älskar.

Kategori: Allmänt

 
Det här, ska jag tala om, är mina underbart snygga systrar. Att ha systrar kan vara det bästa man kan ha i hela världen. När jag varit borta ett tag och kommer hem igen, kan jag inte låta bli att undra hur jag kunnat vara utan dem. Det är ju så tråkigt att inte kunna kasta mig på någon och brotta ner precis när jag vill. 
 
Men så är jag mellansyster. Och det har ju sina för och nackdelar. Jag har alltid haft en storasyster att se upp till, och jag har alltid haft en lillasyster jag är starkare än. Men det betyder ju också att jag alltid haft en storasyster som varit förstingen, och en lillasyster som alltid varit minstingen. Jag vet inte om det är därför, men av någon anledning blev jag den som alltid varit fucked up i alla fall.
 
Men hur mycket mellansystersyndrom jag än lider av, är mina systrar två av de personer som betyder mest av allt i hela världen för mig. De kommer alltid vara mina systrar. De kommer alltid vara min allra bästa vänner.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: