konfettikrig

2. En bild på dig hemma.

Kategori: Allmänt

I år har jag flyttat så många gånger att jag tappat räkningen. Därför kommer här en hel uppsjö med bilder på mig hemma i de olika hemmen. Och då räknar jag inte de tillfälliga hotellrummen och lånade lägenheter i Sundsvall.
 
I januari flyttade jag ner till Malmö. Första lägenheten där var helt underbar. En femma på femte våningen med takterrass. 
Andra halvan av halvåret i Malmö hyrde jag en etta i andrahand vid Nobel. Jag trivdes hur bra som helst med alla konstiga möbler och en balkong som såg ut att kunna rasa när som helst.
 
I september flyttade jag upp till Sundsvall och efter många turer fram och tillbaka lyckades jag få tag i en lägenhet att hyra. Jag insåg att jag inte hade en enda bild på mig där man ser hur den ser ut. 
 
Och SNART kan jag ta bilder i min nya lägenhet. Den som är bara min och som jag får ha mina grejer i. Just nu ser den ut som en cirkus blandat med kaos. Men jag tror det kan blir bra. Om jag lyckas hitta lite möbler och orkar flytta över alla mina grejer.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: