konfettikrig

18. En bild på min familj.

Kategori: Allmänt

 
Här har vi det bästa i hela världen. Min familj. Jag kommer ihåg alla gånger jag blivit förvånad över hur andra familjer fungerar. När jag var liten och hörde kompisars föräldrar bråka. Hörde barnen säga saker till sina föräldrar som jag inte ens kunnat tänka när jag varit som argast. 
 
Jag är 22 år och kan komma på två gånger då det har varit riktigt jävla dålig stämning i familjen. Och det varade inte speciellt länge. Vi är helt enkelt inte en familj som bråkar. Vi är en familj som leker lekar, adopterar folk som inte har en lika bra familj, kan sova i mamma och pappas säng fast det är alldeles för trång men så himla mysigt, har traditioner som står över allt, har disco på helgerna och bara är så himla bra tillsammans.
 
Det enda negativa jag kan komma på med att ha världens bästa familj, är att jag alltid fått försvara mig själv så jävla mycket. Jag har fått försvara min rätt att må dåligt ibland. För ibland spelar det ingen roll hur mycket ens familj lyfter upp en, det kan finnas mörker som tynger ner alldeles för mycket ändå.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: