konfettikrig

1. En bild på dig som du själv tycker om.

Kategori: Allmänt

YES jag tänkte vara ambitiös osv och väga upp all jagärensvårtjejsomgåttvilseilivetkänsla med en julkalender jag hittade någonstans. Får se om jag känner mig lika peppad imorgon.
Här har vi en bild från sommaren 2011. Jag och W var på Gotland och levde livet. Väntade på bussen från Fårö till Visby för att dansa hela natten och det regnade lite men det gjorde liksom inget för allt vara bara så hilma bra. 
 
Jag var lagom kär i någon jag trodde ville ha mig. Du var också på Gotland och jag tvingade mig själv att ringa dig. Det var en av alla sista chanser jag skulle ge dig. Du var full som fan och sökte med blicken efter allt som rörde sig. Jag tror jag bestämde mig för att du var en idiot och jag ringde han som jag trodde ville ha mig istället. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: