konfettikrig

VÅR!

Kategori: Allmänt

HEJ gänget! I skrivande stund sitter jag och blicka ut över alldeles för fina Malmö från ett gigantiskt fönster på biblioteket. Trotsade det fina vädret och tog mig hit för att få tillgång till lite internet och därmed kunna läsa på om lite vetenskapliga teorier. Är precis lika kul som det låter. DOCK ska jag ägna eftermiddagen åt mina favoritsyssla, handla, så roar mig med att fundera på vad jag ska köpa för kul saker. Det enda på inköpslistan för tillfället är kaffe och toapapper, men det blir det ju ingen fest på! Och snart är det valborg. Längar ihjäl mig. Trots att det betyder att jag bara har en månad kvar. EN!!!!!! Tider går så sinnessjukt fort och jag vill bara trycka på paus och hinna njuta av varje sekund jag har kvar här. Ses.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: