konfettikrig

Fan vad jag är bra.

Kategori: Allmänt

Jag ville mest bara meddela alla att jag är så jävla stolt över mig själv. I år efter år har jag gått runt och tänkt att jag vill göra något. Att jag vill ta ställning och engagera mig. Att tänka tanken är ett första steg. Men från det första steget är det ändå ganska långt till nästa, att faktiskt göra något. Just därför är jag så otroligt stolt över att vi, ett gäng arga och desperata ungdomar, för ungefär ett år sedan beslutade oss för att visa vårat misstycke med samhället. Jag är så stolt över att vi klarar av att ordna saker. Stora och viktiga saker. Jag är så förbannat jävla stolt över att vara en del av detta underbara lilla sällskap antirasister. Med detta sagt ska jag fortsätta försöka få tillbaka normal kroppstemperatur efter dagens/kvällens manifestation.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: