konfettikrig

Så tjugohundraelva.

Kategori: Allmänt

Eftersom jag är en hipp människa hänger jag såklart med i alla hippa saker som händer. För några månader sedan bestämde jag mig för att kolla upp det där med twitter som var sååå på allas läppar och tydligen det nya facbook, blogg, ja det nya ALLT. Sagt och gjort. Jag regestrerade mig, leta upp lite coolt folk jag hört rykten om, tryckte på "follow" och loggade ut. Nästa gång jag loggade in fick jag panik och vände i farstun. Under dessa månader, fram tills i förrgår, har jag vågat vägra twitter. Men i förrgår hände det alltså. Jag gav mig fan på att leva upp till min hippimage jag gett mig själv och spenderade timmar åt att försöka förstå mig på detta invecklade forum. Efter lite googlande vet jag till och med vad hashtag betyder. Så här har vi den, min alldeles egna twitter!
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: