konfettikrig

Jag är inte arg, jag är besviken.

Kategori: Allmänt

I väntan på fredag och ny podcast tänkte jag ge någon annan podcast chansen att förgylla min dag. Den där TSKNAS har det ju varit snack om på mitt nya favorittillhåll twitter. För det första var jag otroligt nyfiken på vad det stod för, och för det andra hade jag hört att Soran Ismail skulle vara med, och han kan ju vara kul ibland. Jag gav avsnitt 49 sjutton minuter och fyrtioåtta sekunder, sedan ville jag dö. Under dessa sjutton minuter och fyrtioåtta sekunder (OBS av en timme, tre minuter och femtiofem sekunder!) drog jag inte på mungipan en enda gång. Kankse var lite, lite på väg någon enstaka gång. Ingen höjdarpod med andra ord. Funderar på att ge ett avsnitt med Soran ett ärligt försök, men tills jag glömt dagens skräckupplevelse smörjer jag öronen med gamla favoritpodar.
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: