konfettikrig

Du, jag och ark.

Kategori: Allmänt

Horoskopet sa att jag skulle smida medan järnet var varmt, och OJ vad jag smider. På precis alla järn jag kan hitta. Utom ett. Det järnet ligger för tillfället på svalning. Råkade bli lite överhettat. ÅH! Metaforer i mitt hjärta. I alla fall så bokade min darling in oss på Clarion Hotel Sign i storstaden den sextonde september. Nejmen vänta. Kan det vara samma dag som The Arks avslutningsspelning på grönan!? JAG LÄNGTAR SOM EN TOK! Spelningen på peace var underbar så jag kan inte ens föreställa mig hur fantastisk den absolut sista kommer bli. (Kändes fel att skiva absolut sista eftersom de förmodligen kommer göra någon återföreningsturné och det därmed inte är absolut, men ändå.) Så i detta nu dansar jag runt i min ensamhet till just ark och väntar på att min omtalade darling ska hämta upp mig. Fotboll och rosé väntar i bigsis nya lya. Jag är bara på så jävla bra humör och kan varken sluta le eller dansa. Och detta trots att du just nu beter dig som jag vet inte vad. JAG HAR BLIVIT SJÄLVSTÄNDIG!
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: