konfettikrig

Den enda som förstör mitt liv är jag. Den enda som lever mitt liv är jag.

Kategori: Allmänt

Det är mycket just nu. För mycket. Men ändå inte tillräckligt mycket. Min hjärna är full och min kalender likaså. Skulle inte den hjälpa mig att rensa upp? Strukturera mitt liv? Min kropp strejkar på alla sätt den bara kan. Vägrar bli frisk, gör ont överallt, håller andan i sömnen, får inte upp värmen och allt annat piss som bara finns till för att förstöra mitt annars så underbara liv. Jag är så förbannat glad och så sjukt jävla bitter på samma gång. Jag är världens bästa människa men gör allt fel. Jag älskar mitt liv men varannan sekund vill jag helst bara dö. Jag har allt planerat men vägrar följa mina egna planer. Jag vet vad jag vill men det enda jag gör om dagarna är att bränna varenda bro dit. Jag är så schizofren att jag blir tokig! Det enda som gör mig tokigare är att du verkar vara minst lika schizofren.
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: