konfettikrig

Den där åttonde dagen vi pratade om...

Kategori: Allmänt

Ännu en gång kommer jag och chockerar min omgivning. Jag, Evelina Trippelpunkthataren Olsson, sätter en rubrik med, hör och häpna, TRE punkter. Och ack så bra det ser ut. Pratade med någon om att det borde finnas en åttonde dag. En dag då man kan göra allt man inte hann under veckans övriga sju dagar. En dag som liksom blir som en bonusdag. Som en söndag utan dagen-efter-lördagskänslan. Den räknas inte riktigt men finns där ändå. Just nu skulle jag behöva den dagen att sätta in imorgon. Jag har förbannat jävla mycket att göra men absolut ingen tid att göra det på. Måste ta mig till biblioteket imorgon. Hittar jag inte de två böcker jag tydligen måste läsa till slutet på nästa vecka lägger jag ner den första av tre kurser jag tänkte hinna med i höst. GE MIG EN ÅTTONDE DAG!
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: