konfettikrig

Vissa droppar får fan bägaren att rinna över snabbare än andra.

Kategori: Allmänt

Här sitter jag, glad som få och lite småhungrig, och letar recept innehållande röda linser då detta tydligen är vad jag absolut måste ha i magen idag. Smakade ett tag på orden spenatpaj, hemlagad pizza, pasta eller varför inte bara en tonfisksallad? Men icke. N¨got innehållande röda linser ville jag ha och man ska ju lite på magkänslan säger de. Hittar ett recept på någon typ av asiatisk gryta som låter underbar. Ägnar dryga kvarten åt att skriva ner allt eftersom jag inte äger någon (inkopplad) skrivare, blir så uppspelt av allt gott att jag sticker in en stiftpenna under nagelbandet och skriker av smärta. Torkar mina tårar och tar mig till förrådet, enbart för att upptäcka att vi inte har någon kokosmjölk. Jag gråter floder i detta nu.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: