konfettikrig

Ta din jävla cigarett och cykla till Bahamas.

Kategori: Allmänt

Efter min timslånga, brutala powerwalk blev jag inte mycket klokare över vad jag nu skulle bli klokare över. Kom däremot fram till att min pollenallergi har satt sig ovanligt, och onödigt, mycket på luftrören i år. Må hända att det beror på att jag i år tydligen inte fick min rosa och fina luftrörsmedicin utskriven. Skönt tänkte jag, den smakade ju ändå fuktigt mjöl där den låg och smälte under tungen. Nu skulle jag göra mycket för att få känna denna fuktiga mjöl sprida sig i min stackars mun. Bara mina luftrör slutade kämpa mot mig och andningen istället för med. Nej, nu ska jag nog återvända till den roligate bok Lasse Berghagen någonsin läst. Och för den som inte vet vilken som är den roligaste bok Lasse Berghagen någonsin läst är så kan jag tala om att det är Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Om någon mot förmodan skulle veta varför just detta uttalande av just denna man hamnade på framsidan får den mer än gärna tala om det för mig.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: