konfettikrig

Det löser sig. Det gör det alltid.

Kategori: Allmänt

Jag måste vara världens sämsta packare. Innan usa-resan var jag ledig hela dagen och hade därmed all tid i världen att packa. Gjorde jag det? Nej. Istället väntade jag tills min superstressade syster kom hem från jobbet med skjutsen i släptåg och skrek på mig. Först då kom jag på att jag kanske ville ha med mig lite kläder för den tre veckor långa resan. Känner på mig att det kommer bli samma sak nu. Inte förrän vi har hämtat upp W och det är meningen att vi ska avnjuta en mysig frukost kommer jag komma på att kläder kan vara bra att ha med. Kanske en sovsäck. Kanske ett liggunderlag. Så, nu när jag vet hur det ändå kommer bli tar jag nog och hoppar in i duschen. Måste ju njuta av rinnande varmvatten en sista gången på ett tag.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: