konfettikrig

Till T och alla andra.

Kategori: Allmänt

Roade mig idag med att försöka komma på soundtracks till perioder/människor i mitt liv.

1. Albin Gromer - Så många gånger
Vi har försökt så många gånger nu
Gått om varandra så många gånger nu
Jag tror att det är dags att säga god natt
och somna om

2. Lisa Ekdahl - Benen i kors
Jag vill inte beveka dig
att göra någonting du inte vill
men inte heller förneka mig
och påstå att jag inte duger till
så vad vill jag då
det är enkelt att förstå
jag vill bara sitta här med benen i kors
och varför vill jag det
det är inte svårt att se
för att du sitter bredvid förstås

3. Petter feat. September - Baksmälla
Jag vaknar klockan fem
såg solen gå ner igen
Och jag har inga minnen från igår
eller hur jag tog mig hem
Jag har fuckat upp igen ja
Jag har ingen kontroll
Men, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln

4. Rihanna, Drake - What's my name
hey boy I really wanna see if you can go downtown with a girl like me
hey boy, I really wanna be with you
cause your just my type
...
You're so amazing, you took the time to figure me out
thats why you take me, way past the point of turning me on
you bout to break me, I swear you got me losing my mind


5. Joshua Radin - I'd rather be with you
I'd rather be with you
Say you want the same thing too
Say you feel the way I do


Ooooh. Det här va kul. Måste fortsätta sen. Men nu börjar LAF så måste pysa och dö lite av skratt. Ses i backen i morgon.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: