konfettikrig

I'm not leaving now.

Kategori: Allmänt

Har spanat Stockholm booggie för andra gången den här veckan. Ännu ett tecken på mitt destruktiva undermedvetna. Mer sommar åt folket. Och okej Hoffa, du kan få gifta in dig i min gigantiska skara män. Man skulle kunna tro att jag nöjde mig med denna skara men icke. Det otroligt djupa vatten jag redan plaskar i blir bara djupare och djupare. Att nå land levande ser inte så troligt ut längre. Att vara efterklok är det bästa jag vet. Och att jag tror att jag kan styra över allt bara jag vill. Eller kanske inte allt. Mig i alla fall. Kom nu Kleerup så går vi och sover.

Peace.

Kommentarer

  • w säger:

    det är farligt att simma på dhupt vatten för där finns det hajjar! :)hihi. ha så kul imorrn. tänk inte på mig inte.arbetande kvinna . jag beställer sommar-juli-semester- NU!

    2011-01-08 | 02:41:08
  • E säger:

    Haha. Hajar är fan inte det värsta som finns på de riktigt djupa vattnen.

    2011-01-19 | 18:28:03

Kommentera inlägget här: