konfettikrig

Det finns alltid saker man inte borde ha gjort.

Kategori: Allmänt

Lyckades för en gångs skull undvika att vakna pigg som fan klockan åtta på morgonen dagen efter. WOJE va ute på äventyr igen. Hamnade omedvetet mitt i ett slagsmål men överlevde och jag lyckades ta mig hem till min egen säng. Eller okej, soffa. Försöker kicka igång mig själv med lite för mycket kaffe och dubbla portioner makaroner. Mina största laster i livet. Borde städa och sy klart min klänning och kolla flyg och flytta pengar och boka biljetter och hitta min ryggsäck och massa annat. Men först lite mer kaffe.

Peace.

Kommentarer

  • amanda säger:

    vad är det jag ser "kolla flyg och boka biljetter", vad är det för spännande du sysslar med?

    2011-02-13 | 16:22:32
  • e säger:

    Det vankas resa till staterna! Efter många planer fram och tillbaka och bittra chefer som vägrar ge ledigt så blir det nog bara en tripp på tre veckor men kan bli spännande!

    2011-02-13 | 17:12:09
  • amadna säger:

    oj! sjukt kul! vart någonstans och med vem/vilka?!

    2011-02-13 | 17:33:15
  • e säger:

    Jag, empo, mathias och tomas. Vi börjar nog i new york och avslutar med att åka runt lite i florida. Eller kanske bara miami. Vi har inte riktigt bestämt. Du har inte lust att följa med och dra ner tidigare? Typ nästa vecka? Känner att jag skulle vilja vara borta längre.

    2011-02-13 | 18:57:41
  • linnea säger:

    sjukt nice med resa till staterna! New York kommer inte att göra dig besviken!

    2011-02-13 | 22:40:29
  • amanda säger:

    åh nice nice! önskar att jag kunde! men det går inte att jag är ledig som det är nu..

    2011-02-14 | 21:51:54

Kommentera inlägget här: