konfettikrig

Life is like a rollercoaster part two.

Kategori: Allmänt

April. Såg allt jag ville ha försvinna. Rasa ihop i en hög. Jag gjorde samma sak. Lyftes upp av min fina W. Solen kom och jag pausade en del av mitt liv för att slippa krossas. Sökte febrilt efter en plan som skulle ta mig ifrån mig själv. Ville alldeles för mycket men stod kvar. Spenderade månadens sista timmar med en flaska rött, en nyfunnen vän och hans gitarr.

Maj. Kastades mellan hopp och förtvivlan som aldrig förr. Fortsatte dricka rödvin med min nyfunna vän och hans gitarr. Mest för att glömma vad jag egentligen ville ha. Hatade mycket men älskade ännu mer. Började planera olika flykvägar ur staden där alla känslor fanns.

Juni. Spenderade fler nätter med dig. Visste långt där inne att det var fel men kunde inte sluta. Klev in i ett mörker och tvingades till slut att ge upp. Tappade bort mig själv på grund av dig. Flydde till festival med vänner och alkohol och musik och skratt och massa fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: