konfettikrig

Life is like a rollercoaster part three.

Kategori: Allmänt

Juli. Insåg att du var en ful fläck jag inte ville bli av med. Flydde till Gotland och levde livet. Lite med dig. Åkte till en stuga och väcktes mitt i natten av ett samtal som förändrade allt. Levde på gränsen mellan två värdar. Gjorde mig redo att ge upp den ena. Tog tillbaka, gav upp, tog tillbaka. Såg ett ljus där någonstans. Bröt ihop.

Augusti. Ville för mycket och begick ett stort misstag. Litade på fel person. Bytte för ett tag ångestattackerna mot fnissanfall. Bröt ihop totalt och raderade dig ur mitt liv. Gick sönder. Pusslades ihop och lärde mig skratta igen. Började få struktur. Kände mig stark och gick inte på dina löften om en framtid. Hittade en egen framtid.

September. Visade sig vara en bra månad. Sket i det mesta och de flesta. Klippte mig och blev kär i Twitter. Fnissade mest hela tiden. Åkte till Stockholm och såg Ark. Upplevde några av årets bästa dagar. Du bad mig komma tillbaka och jag sa nej. Jag hade något så mycket bättre. Var mest lycklig hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: