konfettikrig

Jag är inte vad jag en gång var.

Kategori: Allmänt

Min kropp har ännu en gång svikit mig. Det senaste året har den gjort det alldeles för ofta. Jag brukade skryta om mitt immunförsvar, stoltsera med en fräckfri stämma när alla andra lät som helveten. Om jag någon gång råkade bli sjuk tog jag hela smällen under natten med skyhög feber och frossa, men när jag vaknade var jag nästintill frisk. Det här året däremot, har jag lagom hunnit bli frisk efter två månaders varannan-dag-feber, när jag återigen vaknar mitt i natten av feberfrossa. Skyller allt på mitt jobb. Med det sagt har jag allts¨bara tre veckors sjukdom kvar. TRE VECKOR. Malmö kommer göra mig frisk igen. Frisk och hel och stark och allt annat som gått förlorat den senaste tiden.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: