konfettikrig

Han sa att det skulle bli du och jag en dag. Han sa att det var sant.

Kategori: Allmänt

Fan vad jag älskar fina taxichaufförer. Som ger en bra råd. Som säger att kärlek är värt att kämpa för. Som säger att känsla går före logik. Som säger att jag är värd någon som behandlar mig väl. Som tar ett extra varv för han verkligen vill att jag ska förstå vad han menar. Som säger att tills motsatsen är bevisad, är du värd mig. Och därmed värd att göra allt för. Och du för mig. Som säger att alla begår misstag. Som ber mig byta skor och utifrån mina nya skor fatta mitt beslut. Som säger att en tvekan är ett ja från känslan men nej från logiken. Och alltså ett ja. Tills motsatsen är bevisad. Snälla, bevisa aldrgi motsatsen. Han sa att du var bra. Han sa att det skulle bli du och jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: