konfettikrig

Ett halvt jävla står är mer än inget jävla strå.

Kategori: Allmänt

Är det något jag hatar så är det att få frågan "Men VARFÖR äter du inte kött?". Eller egentligen är det nog inte själva frågan jag hatar, utan sättet den ställs på. Det är det där vad-du-än-svarar-kommer-jag-komma-med-århundradets-sämsta-motargument-som-typ-men-vi-har-alltid-ätit-kött-sättet jag hatar mest. Och när folk ska komma och moralisera över huruvida jag inte tycker fiskar är lika mycket värda. Nej, jag ber så HEMSKT jävla mycket om ursäkt men jag kan omöjligt lida lika mycket med en fisk som med en ko. Men sitt du där och tugga på ditt döda djur och påpeka vilken dålig människa jag är. Ska du inte fråga hur jag har MAGE att döda myggor också. För ja, jag dödar myggor. Med nöje dessutom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: