konfettikrig

Allt är trasigt. Så trasigt.

Kategori: Allmänt

Varför är inte alla som jag? Världen skulle vara en så mycket bättre plats om i alla fall majoriteten var som jag är. Och då får man såklart räkna bort att jag är psykiskt instabil, lite lätt manodepressiv och förmodligen har en liten släng av aspergers. Det jag menar är att alla borde ha min arbetsmoral. Få saker irriterar mig så mycket som folk som är sjuka hela jävla tiden. Vad har man gjort med sitt immunförsvar om man lyckas vara sjuk minst, MINST, en gång i månaden? Ibland, typ nu när jag ligger totalt utslagen i soffan med feberfrossa och mår illa så jag helst skulle vilja dö för en stund, önskar jag att jag var lite mer som dessa idioter och kunde sjukanmäla mig en enda dag. Istället håller jag för öronen och totalskiter i min kropp när den skriker efter att få tillfriskna ifred.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: