konfettikrig

Litteratur, analys, kontext, litteratur, analys, kontext.

Kategori: Allmänt

Dra mig baklänges och måla kors i taket med en spritpenna! Igår insåg jag att min littarurvetenskapskurs började i förrgår. I måndags alltså. Det man inte vet lider man inte av tänkte jag och vägrade öppna domumentet som jag förmodade innehöll information om kurslitteratur, uppgifter, föreläsningar och allt annat en kurs kan tänkas innehålla. Men idag hände det. Mitt i en koffeinkick fick jag feeling och letade mig fram till kursplanen och första föreläsningen med tillhörande uppgift. Att jag sedan dess har spenderat majoriteten av tiden åt att installera Word, få till en snygg layout i dokumentet och berömma mig själv för jag är så jävla duktig är minder viktigt. I skrivande stund har jag tagit mig en välförtjänt paus från sammanfattandet. Kom på mig själv med att stirra på orden kontext och irritera mig på hur fult det ser ur men fint det låter. Åh jag håller på att bli nörd. Och jag älskar det!
Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: