konfettikrig

Allt det där som gjorde oss till de vi blev.

Kategori: Allmänt

Grät mig igenom Jag saknar dig idag. Otroligt fin film. Sorglig men fin. Den fick mig att tänka. Tänka på allt som betyder något. Det är oftast det som inte betyder något som tar upp tankarna. Vädret. Ångest över ingenting. Komplex. Fel kläder. Dålig hårdag. Skulle jag dö imorgon vill jag inte att min sista dag i livet förstördes för att jag inte kände mig tillräckligt fin. Jag vill att min sista dag ska vara så fantastisk som en dag bara kan vara. Jag menar inte att jag kommer speldera resten av mitt liv med ett leende på läpparna. Det vore omänskligt. Jag menar bara att jag vill leva mina dagar fullt ut. Inte vänta på att chansen ska komma utan komma till den. Våga jaga den. Den som jagar chansen och lever till fullo kommer få betala med tårar. Men för varje tår finns dubbelt så mycket kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: