konfettikrig

Life is simple in the moonlight.

Kategori: Allmänt

Från superdepp till superpepp på ett dygn. Känner mig nöjd med helomvändningen. Vaknade med tanken "Fan, det här kommer bli en riktigt bra dag" i huvudet, och se på maken; det blev det! Mycket som fan på jobbet. Storm som aldrig förr. Men inget som stoppade mig. Två timmars övertid, varav en frivillig enbart för jag kände för det, och humöret bara fortsätter att stiga. Kommer hem och blir mobbad av mamma för jag är så jävla glad. Minime (kom just på världens bästa smeknamn på lillasyster min. Hon ser ju ut som mig, fast mindre.) berättar att de har släppt Strokes till Peace och jag danasr en segerdans i köket. Springer in till datorn och roffar med ett leende på läpparna åt mig två biljetter. Nu jävlar W! Firar biljettköpet med ännu en segerdans i köket. Och ja, nu sitter jag här. Purglad!

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: