konfettikrig

Utan röst men med mer vilja än någon annan.

Kategori: Allmänt

En torsdag med klämdagsöl, idiotisk folkpartist och halvidiotiska vardenubodde-bor. Såhär inför valet känns det lite extra angeläget och laddat att snacka politik. Passar mig utmärkt. Dock har jag en förmåga att bli lite arg ibland. Dock nummer två så är det för det mesta befogat. After work och trött som ett litet barn. Känner att jag börjat utveckla en otroligt maskulin sida genom att nästan enbart umgås med män veckorna igenom. Men jag klagar inte. Jag gillar min maskulina sida. Även om jag saknar lite feminina inslag men det ska vi se till att ändra på. Några insikte/uppenbarelse/mänskligt vett/allt senare känner jag mig som ett tomt ark redo att klottras ned. Åh HERRE nu vet jag inte ens vad jag bratar om. Tak ska målas.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: