konfettikrig

PÅ FRI FOT.

Kategori: Allmänt

Jag har en masterplan. Hela jag ÄR en masterplan. Det är bara ingen som har kommit på det än. Efter den traditionsenliga klämdagsölen blev jag ännu en gång hög på taklack (Vem fan kom på att man ska lacka kvistarna TVÅ gången? Vem kom på att de måste lackas överhuvudtaget?) till tonerna av Uffe. Med snurrande skalle och inbillade hjärtklappningar slutade det dock med att jag sket i lackandet, la mig raklång på sängen och förbannade taket genom att glo otroligt argt på det. Och då kom den, min geniala idé. För den vill jag tacka Uffe och............... ingen mer. Enbart Uffe. Och mig själv såklart. DU OCH JAG MOT VÄRLDEN! Frågan är bara när den ska sättas i bruk. Bilder från pop ska in och ut snarast. Känner mig upptagen och eftertraktad.

Peace.

ps. Efter en tid med universums segaste och hackigaste mus är den nya toksnabb! Varken mina ögon eller handen hänger med. Täck vad lättroad man kan vara va. ds

Peace igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: