konfettikrig

När du har tröttnat, kom ihåg mig då.

Kategori: Allmänt

Håller på att avlida pga pollenchock. Ännu en gång ställer jag mig frågan hur jag ska överleva fram till sommaren. Jag frågar mig också hur jag ska överleva mitt blivande jobb. Råkade nyss boka in två veckors jobb på raken, vilket i så fall skulle innebära att jag jobbar över studenten, vilket ju ICKE går för sig. Tyckte han var lite väl stressad när han ringde och i stort sett tvingade fram svaret för att sedan lägga på. Nu förstår jag varför. Fan då. En tredje fråga jag ställer mig är om det är fysiskt möjligt för mig att gå ut och kommer hem med samma grejer i behåll. Tydligen inte. Senaste förlusten är mina converse. Dock fick jag ett par i annan färg och fel storlek med mig hem istället. Men ändå.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: