konfettikrig

I'm the Mischa Barton wanna be.

Kategori: Allmänt

Under en tid på högstadiet blev jag av då okänd anledningt kallad Mischaaaaaaaaaa av en person när jag gick förbi i korridorerna. Till en början trodde folk att jag inbillade mig, jag menar varför så? Det är ju inte direkt något nedlåtande som hora eller liknande uten bara ett Mischaaaaaaaaaaaa. Men detta blev otroligt irriterande. Men tiden hörde även mina vänner detta men jag fick aldrig något svar på varför. I helgen fick jag det! Denna person tyckte att jag var en wanna be Mischa Barton. Okej. Jag har funderat och åter funderat på varför det störde henne så mycket? Hon tyckte jag försökte vara som en person jag knappt visste vem det var. OC har aldrig varit min starka sida. Dock utspelades detta på den tiden Mischa var på topp så jag väljer att ta det som en komplimang. Det jag inte kan förstå är, vad fick du ut av det hela?




Peace.

Kommentarer

  • bella säger:

    hahhahahaha jadu , man kan ju undra vad hon villemed det.

    2010-05-24 | 19:19:29
  • linnea (misha) säger:

    HAHAHAHHAHAHAHAHA konstig människa

    2010-05-24 | 23:04:16

Kommentera inlägget här: